Kauba tagastamine ja pretensioonid
- Kõigile e-poest ostetud kaupadele kehtib eraisikutele 14-päevane tagastusõigus.
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes, sh tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne, kahjustamata originaalpakendiga.
- Klient kohustub tasuma tagastatud kauba tagastuskulud.
- Tagastada on võimalik ainult standardmõõdus tooteid, milleks on voodite, madratsikatete ning madratsite puhul suurused sentimeetrites: 80×200, 90×200, 120×200, 140×200, 160×200 ning 180×200. Kõik ülejäänud mõõdud on erimõõdud. Erimõõdus toodete tellimisel palume Kliendil olla väga tähelepanelik, et tellitava toote mõõdud on õiged ja toote tüübi osas on piisav kindlus (pehme, jäik, vill, kookos jne).
- Standardmõõdus toote tagastamise soovist tuleb Kliendil teada anda e-posti aadressile tellimus@voodike.ee tehtud avalduses, aga mitte hiljem kui 14-päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Tagastuse vormi saab alla laadida ja printida siit.
- Kui Klient on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Raha kantakse Kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi.
- Kliendile tagastatakse raha 14 päeva jooksul taganemisteate saamisest juhul kui e-pood on tagastatava kauba kätte saanud või kui ostja on esitanud tõendi, et on kauba tagasi saatnud.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kui Klient kasutab tagastamisõigust 14-päeva jooksul, kuid on kasutanud kaupa kauem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, vastutab Klient kauba väärtuse vähenemise eest.
- E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@voodike.ee. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile. Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. E-pood vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
- Kui Klient ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja e-pood vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Leiame koos muredele lahenduse!
Voodike.ee meeskond